Een beetje extra zorg voor onze senioren

Op vrijdag 4 oktober bieden wij het senioren consult voor alle honden en katten van 10 jaar en ouder aan voor slechts  € 10,-

Mensen worden steeds ouder en dat geldt ook voor onze honden. En honden krijgen net als wij bij het ouder worden soms last van ouderdomskwaaltjes.
Een oudere hond wordt een beetje doof en gaat slechter zien. Ook hebben veel oudere honden last van artrose. Dit is een pijnlijke aandoening van de gewrichten waardoor ze met minder plezier spelen en wandelen. Soms is het gebit slecht door parodontitis, waardoor de hond met ontstekingen en pijn in de mond rond loopt. Veel honden geven dit soort zeurende pijn slecht aan. Ze gaan niet piepen of janken. Meestal is het enige dat u merkt dat ze minder speels zijn en veel slapen.
Wilt u zeker weten dat uw senior-hond niet onnodig pijn heeft ? Of ongemerkt ergens mee rond loopt? Kom langs voor een senioren consult.
De dierenarts voert een lichamelijk onderzoek uit en bespreekt dit met u. Er is alle tijd om met u te bespreken wat het beste is voor uw hond. Vaak  kunnen kleine aanpassingen al een groot verschil maken voor uw hond.

Maak een afspraak voor een senior consult en laat uw hond genieten van zijn oude dag.

Maak wel even een afspraak: 024  3606422

Dus 1x per jaar naar de dierenarts is voor een hond van 10+ vergelijkbaar met een 65 plusser die 1x per 5 jaar zijn huisarts ziet…..