Sinds 2020 ben werkzaam in dierenkliniek Lent. Met veel liefde zorg ik voor jullie dieren. Op de maandag, woensdag en vrijdag sta ik achter de schermen en en zorg ik voor de operatie patiënten Maar je treft me ook vaak aan in de spreekkamer. Het leukste aan mijn werk vind ik de de puppy en de kitten consulten. En ik trakteer de honden en katten altijd op lekker snacks 🙂